Tuesday, March 22, 2011

Dapat BE ke-5 dari Nuffnang

Ari ni dapat be lagi.. Kali ni BE yg ke 5
Tapi kan BE ke 4 blum habis dah dtg BE yg baru

BE tu ape?? Buffered Earning la

Ala sikit jer je la, x masyuk pown


Thanks to Nuffnang =)

Klik gambar bawah tuk paparan besar


TERIMA KASIH SUDI KLIK GAMBAR DI BAWAH NI :

40 comments:

KHAIRUNNIESA said...

wahh....seronoknya...niesa msih blom tahu sgt psal BE2 ni..ehe..

awie958 said...

macam mana boleh dapat be yer..jelesnya hehe

xcyber said...

Khairunnesa : hehe ntah la.. tetiba je nuff bg

FasiHaH SupiaN said...

haih benci dgn nuffnang, dah tak bg BE lagi kat blog saya.haih

xcyber said...

Awie : erm kalau tanya rahsia mmg x de rahsia la.. tup2 je dia naik

xcyber said...

Fasihah : kena bnyak bersabar.. am pun kdg2 dah ilang smngat dgn nuff skrg

Nurfazilah Cipa said...

huisy,byk gle crrnt earning..huhu`smpi 16 hngget..(oh,sgt jeles:')

xcyber said...

bila la nak abis pun x tau.. x larat nk tunggu dah

Izyan Masri said...

waah.baru tau.info baru ni :D

xcyber said...

ehhh...

Saiful Nazmi said...

waa... mesti trafik sini kencang... huhuhu

xcyber said...

kencang?? waduhh.. mana de..
biasa2 jer

saya_arief said...

tahniah2..

cinta nabella said...

sonok lah dpt BE jer kan .. farah ni dok 0.00 jer dri dulu smpai skrg ..

xcyber said...

arief : thanks yer

xcyber said...

farah : ala..nanti sure naik punye la.. jgn risau k..rezeki x kemana

shahsyaz said...

BE sy dr dulu tetap sme je...

xcyber said...

syaz : erm.. same?? tapi ade jugak kan

Chu Lyen said...

wah..BE tu dpt dwit ekk..bgus nye..camner nk bwat..xtau pom..huhu..im new..http://chulyen.blogspot.com

xcyber said...

hehe BE tu dari nuffnang la..
tapi kalau nk dpt BE ni kena bnyak bersabar..hehe

nuruljannah sukhri said...

saya baru faham sikit pasal nuff ni.dpt sikit pun jadi la..tapi nak tambah BE mcm cyber jgk..byk jgk crnt earning tu

xcyber said...

alahai tu sikit je la jannah..
kalau nak tahu lgh ramai yg puluh2..
tp diorang traffic mmg kencang giler2 la..

cunndaa said...

wah...BE kita same lah...hukhukhuk...cuma AXE tu baru dpt Rm10

xcyber said...

cundaa..wahh tahniah2..
so make sure BE keep moving

Ezay Hadry said...

tahniah wey..aku punya BE dah banyak jadi ME..blogwalking n wat contest bagi naek BE ko

misSbLurRy said...

aku dah x pk be dah...
just usha visitor je..tue yg penting

Chu Lyen said...

ehh..best jer bnyi..klu nk bwt camne??? guna no acount ker?? slmat ke..

Khairul Amry Mohamad Puad said...

tahniah bro.maksudnya sekarang ko ada 2 BE la erk?3 lagi dah jadi metered erk?tapi current earning ko tinggi brooooo...akunyer rm5 pon tak pernah epas....

P/S : MENARIK AR BRO BLOG KO.BANYAK INFO

LittleGurl said...

LG still xpaham la ngn nuffnang. earning biasa ngan buff earning laen eh?please teach me teach me T_T

xcyber said...

Ezay : contest?? mmg dlm perancangan pun

xcyber said...

miss : BE skrg dah x mesra alam la

xcyber said...

chu lyen : erm.. dia x kena no akaun la.. dia akan hantar cheque ke rumah..

xcyber said...

khairul ; ntah la bro..tetiba je BE naik mendadak mcm tuh..

xcyber said...

LittleGurl : kan dan buat tutorial.. kalau rajin baca lea..mudah difahami

Ronaldmohoni said...

Tahniah :)

-ilhamArman- said...

tahniah untuk earning Nuffnag...

ak click burung2 ko.. :)

xcyber said...

ronald : thanks ya

xcyber said...

Ilham : wokeyh2.. i will =)

Fathiha Zainal said...

Perghhh.. BE dia. Earning bkn men byk.. Jeles! ;p

xcyber said...

x yh ka jeles.. ntah2 dia lagi bnyak kan.. =(