Saturday, April 9, 2011

Irwansyah - Tentang Perasaanku

Tentang Perasaanku,
Ni la lagu yg korunk slalu dok tanya aku dulu tuh
"lagu kat blog ni tajuk ape yer"
Haaa.. lebih kurang cmtuh la soalan korang
Adeyh.. Jom tengok video klip dia



So sweet sangat
bila nak jadi mcm tuh kan?
Ada belon2 mcm tuh
Ops!! Fairy Tail sangat!!
Haha!!

Walau awek dlm tu x cun mcm Nikita Willy skalipun
tp video ni sangat2 nice la org ckp kan =)

TERIMA KASIH SUDI KLIK GAMBAR DI BAWAH NI :

5 comments:

♥misz nana♥ said...

love this song :D

umUMRA said...

ad ke yg romantik cam gini???

Wuucin Kimora said...

fairy tail? yeke tu? hahahhaa

xazryx said...

awek cun .HAHA .

amalyna said...

like3~