Saturday, April 2, 2011

Ranking Alexa Naik Mendadak !!


Korunk tau apa tu alexa ranking?
Erm dia mcm page rank la jugak, tp alexa ni lain sikit
kalau google 1-10 jer,alexa nih 1-juta2
tu beza dia


Ok dah dibuat cerita
hari ni aku view la smua ranking2 untuk blog aku yg ada
dan masuk la alexa sebab dah seminggu x tengok
tup2 terkejut sebab naik mendadak la jugak
mungkin bg korunk dia naik sikit
tp bg ak ia agak bagus la bg blog newbie mcm aku nih
minggu lepas rank aku 501,924 tp hari ni naik kepada 461,272
aku slalu catat rank terkini kat hp aku tuk tengok dia naik ke turun
korunk leh view kat page aku bawah sekali

So kalau sape lom daftar lg silakan daftar dekat sini http://www.alexa.com

TERIMA KASIH SUDI KLIK GAMBAR DI BAWAH NI :

7 comments:

Syukri Mohtar said...

baru 1 juta lebih rank kat alexa..jauh nak kejar..

Saleho said...

selamat gan ya

OhBelChantik said...

tahniah2..

diyana said...

waaahhh..tahniah...;)

Genta said...

congrate! :)

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

kejar lagi , kejar lagii . hehee

Opah Kentang said...

opah pun lame lagi nk naik kan trafix alexa tu..heheh :P