Sunday, November 10, 2013

Cara Naik Like Fanpage Target Malaysia Secara Percuma


LIKE Fanpage Naik Bertalu-talu !!

Dapatkan LIKE Fanpage Percuma Di Sini

Anda mesti tercari-cari bukan cara untuk naikkan LIKE PANPAGE dengan mudah dan PERCUMA tentunya. Bagi anda yang mempunyai fanpage terutama untuk perniagaan, sememangnya jumlah LIKE memainkan peranan yang penting bagi membantu anda meningkatkan jualan anda.

Tidak dinafikan sekarang dah bermacam-macam servis orang buat bukan. Jom ikut cara mudah di bawah ni. Anda hanya perlu luangkan masa lebih kurang sejam atau dua jam sahaja sehari bagi meningkatkan LIKE untuk fanpage anda. Tapi anda perlu ikut dengan teliti cara di bawah in. Saya akan bagi cara Step by Step untuk anda :

STEP PERTAMA : SILA LAYARI ===> http://bit.ly/1dQ0aA9

STEP KEDUA : Sila Register dahulu dan teruskan di step ketiga selepas register

STEP KETIGA : Sila buat exchange Link (FB Like, FB share, FB Followers, Youtube Followers, Youtube View, Instagram, Twitter) dan banyak lagi untuk dapatkan point. Anda boleh klik Daily Bonus untuk dapatkan Bonus Point secara PERCUMA setiap hari.

STEP KEEMPAT : Selepas anda dah kumpul banyak point, inilah masanya untuk tukarkan point tersebut dalam bentuk LIKE. Sila “Add Site/Page” dan pilih “Facebook Like”. Anda buleh buat targetted country untuk Malaysia sahaja atau mana-mana negara anda nak target atau boleh ambil worldwide jika anda mahukan 1 dunia. Masukkan tajuk page anda, masukkan URL page anda. Pada bahagian Total Click dan Daily Click adalah berapa jumlah like anda nak target untuk sehari atau keseluruhan. Baik tinggalkan kosong sahaja ruangan ini. Bahagian CPC (Cost per click) adalah berapa jumlah anda nak tukarkan point anda kepada LIKE. Contohnya jika anda ada 400 point dan anda nak 100 LIKE, letak nombor “4′. Setiap kali orang klik LIKE page anda, 4 point anda akan ditolak. Jika anda setkan kepada 8 point, ia akan ditolak sebanyak 8 point dari jumlah point anda kumpul bagi setiap 1 like pada page anda.

STEP KELIMA : Anda boleh buat Affliate Program dengan refer “Referrer Link” untuk dapatkan “300″ point secara percuma tiap kali orang register di bawah LINK anda. STEP KEENAM : Sila buat setiap hari @ setiap masa jika anda inginkan LIKE Page anda naik cepat.

SELAMAT MAJU JAYA

2 comments:

Blogger said...

Did you know you can create short urls with Shortest and get cash from every click on your shortened urls.

Blogger said...

Do you need free Facebook Likes?
Did you know you can get these ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FREE by getting an account on Like 4 Like?