Friday, April 22, 2011

Cik Epal Buat Duit 2K Sbulan Dengan Nuffnang??

Betul ke nih??
Haa..!! Aku luku kpala sorang2 kot.. Aku x tipu la.. Tengok pic bawah nih.. Bukti dia !!




Tergamam sebentar aku tadi Perghhh masyuk2!!
2k sbulan? mcm org dah kerja dgn goverment dah
BE dia
smua 3 angka kot cuma yg bawah tuh je 2 angka

tp bakal 3 angka la tuh kan =)

Tahniah2 kpd Cik Epal, follower pun dah 13k lebih ^_^

Ni la dikatakan dunia blogger
Kenal x sape dia? Jom terjah blog dia : CIK EPAL

Blog Budak Muncet
:





41 comments:

hana nabihah said...

tak tercapai lagi :)

Fantastic Ajane said...

wah seperti langit dengan bumi la..;) pa dorg buat ye...

LuN@_aiDi said...

salam dr N.Zealand;

Alhamdulillah rezeki cik epal.^^

jom jln2 Auckland, Nz;
http://kisahkami83.blogspot.com

** i folo ur blog..

julfy® said...

wah gilela...msti dh lama dia berblog~

Pendekar Laut said...

betul,biasa terbaca entry dia cakap dh dapat 2k

sueRAFE said...

kalau bloger cikak ketak macam aku ni. emmm mimpi laaaa

NabiLLa NaSir said...

saye satu hari dpt Rm100 tolak RM98.90. haha XD

PReDicToR said...

wow bestnya..

nUr _ atiQah said...

sya 0.00 ja..hehehe^^~

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
:)

azrinrahim said...

wow..bnyak yer..xlama lg amri pon mcm tu lh kan..hehe

Nurul syahirah (-_-) said...

huhuhu.... nak jugak mcm tue...

jaya jr said...

kaye2x..pakai kete pon lepas ni

fadlisabri said...

bestnye!
klau 2K tu convertkan jadi Egyption Pound mest bertambah kaye dok kat Egypt nie!hehe....^^~

www.coretanfadlisabri.blogspot.com

spider_gurl86 said...

sye tak dpt pape pun lg hukhuk

athirah said...

rasa mcm x mungkin dpt kot... 3 angka pun semput skang ni.. :DDD

unless blogging constant

AZRUL AZMI said...

tension kot... saya tak pernah dapat pun....

Anif Abdullah ® said...

xnafi la ..dia mmang layak dapat,tgkla kan follower berapa..huhu..kita?hmm,tah bile nya..

cik EPAL said...

nanti akan tiba masa kamu jugak dapat.InsyaAllah . rezeki orang kita tak tahu. =)

buatbest said...

kalau ada rezeki tu insyaAllah..kita mencuba..

fiq. said...

murah rexeki, moga2 aku mcm tu gak lepas ni..hehehehe

shah said...

best tu

cikk EME :] said...

Salam..
perghh, bior beno :)
ehee ~

Farhanah Mokthar said...

kalo mike jd cik epal xyah kje pon takpe. tulis belog je da masyuk. alangkah bahagianye.

Scya LollitA said...

cik scya xde nuffnang pown HAHA

darxniq said...

wehhh..blog aku ada lam nih..hahahhaha..erkkk..pengsan!!..

Haz said...

mmg betul2 penaik smangat ni..

hazwan said...

banyak tu sampai 2k..masyuk

nikeeya said...

x yh belajar tinggi2..duk depan ngadap laptop..dasyat2..

Cik Su Life Cycle said...

aduih.. banyak tu.. gila nak kejar

ZAHIRAH IBRAHIM said...

bila pulak lah blog i nak ada dekat entry2 blogger lain kan haha

syafeeqa said...

nak tengok be pun saya tak tahuu.
kahkahkahhh. hihi :)

mr.syazwan said...

ini baru betul2 FUUUYOOOO

da mcm kak red da..

Sery Suryani said...

wah..
best gile smpai 2k..
trigin nk dapat cmtu gak..
tp blum ade rezeki..

.m y z. said...

haha .sy punya bru bape sen. sobsobb.

Nesa Wazir said...

nesa pye sejak bulan lpas pasang nuff n hari ni RM1.25 :P

Hidaya Sarbini said...

cmner eyh nk tgk buffered earning tue?

MamaEma said...

sahkan tiga angka..satu angka pun belum tercapai...

sleepycatz said...

cik epal memang..followers berlambak

HALIM said...

perghh!!! dah x yah keje cik epal ni.

ShakRoil said...

banyak betul! hebat btol dia!

ShakRoil Entertainment