Sunday, October 20, 2013

Servis Like Fanpage Malaysia Harga Murah


Servis Like Fanpage Malaysia Harga Murah 

Assalamualaikum.

Pertama sekali saya Syaiful dan sahabat saya Shahrul ingin memperkenalkan servis kami iaitu Servis untuk tambah Like Fanpage anda. Servis ini akan memberi Like yang tinggi kepada page anda terutama bagi anda yang menjalankan perniagaan secara online dan target pengguna FB sebagai pelanggan anda. Paling penting adalah servis yang kami tawarkan ini adalah 97% Malaysia dan semuanya MANUSIA dan bukannya ROBOT.

Nak Buat Apa Banyak LIKE Pada Fanpage?
Apa boleh buat ? Mari saya bagi contoh :

* Kita boleh mempromosikan dan menjual produk kita sendiri.
* Kita boleh mempromosikan produk – produk affiliate untuk menerima komisyen.
* Kita boleh membuka ruang iklan untuk peniaga dan usahawan yang memerlukannya.
* Kita boleh menyewa CC (Content Creator) kepada orang lain untuk post sesuatu

ANTARA KELEBIHAN LIKE TINGGI :

1. Boleh tingkatkan trafik ke blog/website anda - Bagi blogger yang jana pendapatan melalui Google Adsense, Nuffnang, innity dan lain-lain syarikat pengiklanan, ia medium yang sangat baik untuk anda. Anda hanya perlu post link blog anda di fanpage tersebut dan berduyun-duyun trafik akan masuk. Menariknya, ia akan meningkatkan ranking blog anda.

2. Dapat tingkatkan jualan produk - Bagi anda yang menjual produk, LIKE yang tinggi boleh menaikkan jualan produk anda. Ramai orang akan nampak apa yang anda iklankan. Lagi ramai orang LIKE page anda seterusnya produk anda, lagi tinggi peluang anda meningkatkan hasil jualan anda.

3. Program Affliate – Terlalu banyak program affiliate di internet. Bagi penggemar Affiliate, anda tentunya suka jika ramai orang klik pada link anda dan seterusnya membeli barangan di website anda “join” affliate tersebut. Anda akan dibayar (komisen) daripada hasil jualan produk tersebut. Lagi banyak hasil jualan, lagi banyak komisen anda akan terima. Ada yang tawarkan komisen RM5, RM10, RM30, RM50 dan RM100 ke atas.

LIKE NI DATANG DARI MANA ??
Secara jujurnya kami ingin maklumkan ia datang daripada 97% pengguna Malaysia yang aktif di FB dan kami berdua melakukan secara manual. Anda tak perlu risau kerana kami beri jaminan ia adalah 97% pengguna Facebook yang aktif daripada Malaysia dan selebihnya adalah luar negara.

BERAPA LAMA BOLEH SIAP ??
Kami akan cuba sedaya upaya menyiapkan dan ia mengikut jumlah LIKE yang anda mahukan. Ada yang 1 hari dan paling lama adalah 4 hari bergantung kepada jumlah LIKE yang anda pesan.

PERLU BERI KAMI JADI ADMIN PAGE ANDA ??
TAK PERLU !! Cukup hanya memberi URL page anda dan kami akan cuba sedaya upaya untuk menyiapkan servis ini dengan sempurna. Anda tak perlu beri kami jadi ADMIN page anda kerana itu sangat berisiko.

ADAKAH LIKE AKAN BERKURANG ??
Ada kemungkinan juga. Ia begantung kepada pengguna FB tersebut. Jika mereka merasakan produk yang anda jual tidak seusai kemungkinan mereka akan UNLIKE page anda tapi kami beri jaminan bahawa tak ramai akan UNLIKE page anda malah makin ramai yang akan LIKE page anda selepas ini.

BAGAIMANA CARA NAK ORDER ??
Anda boleh lihat detail dan cara order di bawah nanti.

JIKA ADA PERSOALAN BAGAIMANA NAK MENGHUBUNGI PIHAK KAMI ?? 
Kami menyediakan URL FB personal kami untuk anda. Anda boleh menghubungi kami melalui FB ataupun melalui whatsapp @ SMS ataupun melalui email.

BAIKLAH, SAYA BERMINAT NAK ORDER.
BOLEH BERIKAN DETAIL DAN CARA PEMBAYARAN ??

Sila rujuk dan baca dengan teliti detail di bawah :


Ini Servis kami :

# Gender : 70% perempuan & 30% lelaki
# Rata-rata usia 18 tahun ke atas
# Sesuai untuk peniaga on9 yang mencari pelanggan
# Sesuai untuk fanpage business online
# Sesuai untuk fanpage promote blog mencari traffic Malaysia

HARGA SERVIS LIKE FANPAGE :

500 LIKERM30
1000 LIKE - RM50
2000 LIKERM100
3000 LIKERM140
5000 LIKERM230

TEMPOH MASA :

* 1000 LIKE ambik masa 1 hari
* 2000 LIKE ambik masa 1-2 hari
* 3000 LIKE ambik masa 2-3 hari
* 5000 Like ambik masa 2-4 hari

HUBUNGI KAMI DI :

FB SHAHRULhttps://www.facebook.com/xcyberlink
FB SYAIFUL - https://www.facebook.com/mohd.syaiful.3

Email : syahtopgadget.enterprise@gmail.com
SMS/WHATSAPP : 018-2882354

Kami berdua memang dah lebih dua tahun berkecimpung dalam bidang online marketing ini dan ini pertama kali kami menyiarkan servis kami di laman blog. Harapnya ada sambutan daripada anda semua. Insya-Allah sambutan dan galakan dari anda semua akan memberi lebih keyakinan kepada kami berdua.

Kalau nak jumpa kami di area Shah Alam @ Klang pun boleh untuk bagi payment by hand. Tapi belanja la Teh Ais ke. Hehe .. Semoga anda dan kami sama-sama saling berkongsi pendapat selepas ini =)

SEDIA MENERIMA TEMPAHAN LIKE FANPAGE PADA BILA-BILA MASA !!

No comments: